Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

♥♥ Nuffnang ♥♥

♥♥ Suka Blog Ni??? ♥♥

Share |
Thursday, December 2, 2010

~ Senyum oh Senyum ~

Salah ke senyum je...?? senyum kn sedekah ...hati gumbira kta kn...debaran menunggu....yibabababa .. tp kalau aQ senyum tang pipi je makin naik...he3.. pipi dh bulat bdn ttp maintain g2 walaupun selera makin mjadi2..pantang de je mkanan dpn mata . Makan pas 2 tdo tp xbeso2...bgsnya kn...xgemokkkkkk....huhuhu...time cuti sek ni r yg makin kuat mkn .. lg2 mak masak ...peh....bselera habis.. Kalau kwn2 yg dh lma xnmpk , msti kata ' kau ni bdn xnaik2 tp pipi makin bulat , pe cite??" jwb senang je...hati gumbira ar beb ... hahahaha...jgn jeles ...meh aQ gebukn pipi ko plak ....


kalau dye plak pantang tgk pipi aQ ni msti nk cubit2...nape ntah geram dgn pipi ni... meh aQ try picit pipi org lain best x??... hu3... dua2 belah pipi plak 2 ... merah tau tp xsakit pn coz picit manje kta kn .. 

Boy pn suke picit pipi ni , dye kn dengki ..pembuli aQ dri dlu .. kembar aQ yg paling manjekn aQ.. tp hr ni de plak xkna dgn kami bdua...majuk..mnta pic dr smlm kt email smpai skrg xdpt2..pe yg xkna ar . 

Rasanya dr dulu pipi ni bulat , mungkin pmilihan tudung buat pipi nampak makin bulat . he3... tp pd yg tgk dr dlu smpai skrg leh bezakan kot . Senyuman tetap sama ye . Ikhlas senyuman ni .xpura2.. so senyumlah bnyk mn pn krn ia senyuman paling bharga tuk sape2 je . De gak org senyum dalam tidurnya , mungkin tgh mimpi yg indah2 ..Jgn senyum dgn tembok ye , nnty de yg kta sewel . senyum btempat ok?? Senyum pada yg tersyg , kn buatkan kenangan yg paling indah jika diputarkan kembali . :)

kalau marah pun senyum je tau , msti nnty xjd nk marah tau... xbaik marah2 nnty cpt tua...e3 yg slalu org pkatakn . mn xnya time mrh urat2 jg tegang...bkedut2....he3... xcomel r g2... kalau kena mrh plak , wat muka selamba je . pas 2 senyum ... kah3..mmg kna bebel lg...

mcm lirik lagu ni....


Senyum senyum senyum
Senyum senyum


Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit


Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit



Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...