Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

♥♥ Nuffnang ♥♥

♥♥ Suka Blog Ni??? ♥♥

Share |
Tuesday, December 28, 2010

♥ ♥ Resah TanpaMu ♥ ♥


Sayang aku tahu 
Kita tak banyak bicara 
Kau jauh disana 
Ku menyimpan tanya
Sayang aku tahu 
Kita tak banyak bertemu 
Namun hanya kamu 
Yang ada di hati
Jangan sampai kau lukai hatiku 
Aku resah lalui waktu tanpamu 
Jangan sampai kau ragukan cintaku 
Aku takkan membuatmu terluka 
Meragu percayalah
Sayang aku mau kita 
Kan slalu menyatu 
Walau kadang rindu 
Menyiksa batinku
Sayang aku mau 
Jangan pernah kau meragu 
Walau aku jauh 
Hatiku untukmu
Jangan sampai kau ragukan cintaku 
Aku takkan membuatmu terluka
Meragu...percayalah


Hanya kamu dihatiku .. doa kita agar jodoh dipercepatkan insyaallah dimakbulkan ...amin .. aQ resah tanpamu disisi , aQ rindu bila kamu bjauhan ..aQ gembira bila dikau disisi ku setiap saat ..Walaupun hnya suara mu ku kedgran ..Kerna aQ tau kau jua merindui ku... brapa bnyk syg mu??xtkira tuk ku...
aQ akan ingt segala kngan2 kite bdua dr mula kita bjmpa kembali dahulu .. bagaimana aQ bleh menerima kamu dihatiku buat kali pertama kita b'sua .. Walaupn kita dh lma kenal dr tadika .. Dlu kita hnya kwn dgn tibe2 Kau mengetuk pintu hati ku .. msh ada Jodoh tuk kita kembali mngenali ..
Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...