Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

♥♥ Nuffnang ♥♥

♥♥ Suka Blog Ni??? ♥♥

Share |
Wednesday, November 24, 2010

" Musuh dalam selimut " ....cukup sampai di sini

Dulu kau tidak pernah mghargaiku sedikit pun...bila aku senyap tanpa khabar berita.. kau mencariku dalam diam . Kini bila aku sudah berteman kau muncul mengingatkan aku kenangan kita dulu . Walaupun kita tidak ada jodoh namun aku masih tidak dapat membuang kenangan- kenangan itu . Surat , gambar , bekas coklat , tiket wayang , tiket bas dan cebisan2an surat yang telah aku koyakkn seperti koyaknya hati kecilku ini .

Meskipun sekarang aku sudah memaafkan kau tapi luka yang dulu kau guriskan tetap bernanah dalam hatiku . Hanya kata kemaafan aku lontarkan kerana tidak mahu lagi ada rasa benci yang teramat pada kau tetapi secara jujur aku masih keras hati untuk menganggapmu kawan aku . Kau tidak ubah seperti " Musuh dalam selimut " . Dalam diam kau tikam aku dari belakang padahal kau tahu apa perasaan aku dulu pada mu . Ku berikan kasih sayang yang ikhlas , tidak sedetik pun kau nak menghargai aku . Begitu jua dengan perbohongan kamu yang aku tahu sendiri dari mulut orang lain . Selamanya tidak akan aku percayakan kau lagi dengan apa cara sekalipun kau mengubati luka itu .

Aku berharap kau tidak lagi muncul di depan aku kerna aku tidak sanggup memandang muka " Musuh " dikala perasaan aku sedang gembira . Cuma aku pinta kau lepas dan menghapuskan kenangan kita . Aku tidak mahu dibayangi wajah kau selamanya . Memang benar aku juga tidak dapat melupakan kau , dengan yakin aku perlu membuang semua kenangan itu segera .  

Sekarang aku telah pun menemui insan yang aku sayangi " Kekasih " , aku pinta kau tidak lagi menghubungiku . Doakan aku bahagia bersamanya dan hapuskan perasaan yang kau pendamkan itu selamanya . Berapa banyak usaha kau untuk memujukku tidak akan aku peduli . Cukup sampai di sini ....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...