Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

♥♥ Nuffnang ♥♥

♥♥ Suka Blog Ni??? ♥♥

Share |
Wednesday, November 24, 2010

Bila Hati Dah Sayang ...

B : " ayg xde prsaan ke tgk movie ni ?? " ( Sambil B peluk bntal tutup mata )

A : " alah abg ni , cite bkn btul pn...wat pe nk takot....( ayat b'lagak )...smbil  btnya..seram ke??? seram eh...abg takot ye...hahahaha..A gelakkn B..."

B : Si suami hnya mampu tsenyum menahan gelak 

A : " ayg ttp syg abg , walau abg takot darah bile tiba msa di bilik bsalin.xnk tgk xpe...ttp je mta 2 tp jnji de di sisi ayg di saat 2.. " 

suasana jd gamat bila ayg tahu abg takot tgk cite hantu n darah..msg2 tsenyum tawa..

~ Bila A tunjuk video xcident , B kata jgn ar ayg...abg xbrani...abg takot pe2 jd nnty pd ayg..abg xsnggup tggl sorg2 tnpa ayg..

A : " abg ni...ayg tak pergi mana2 lah... ( mmujuk si suami ) ayg ttp di sisi abg..insyaallah kita kn bsama ketika susah mahupun senang.."

B : " ni yg wat abg mkn syg ayg ..." ( peluk dgn eratnya ) si isteri bsandar di bahu suaminya penuh manja..

~ Ketika B duduk jauh , Si isteri snggup hantar makanan ( air tgn isteri ) untuk si suami..

A : " abg...ayg bw makanan kegemaran abg...jom kita makan sama2. "

B : " ok , ayg tggu abg basuh tangan ye . ayg duduk je kt situ..nnty abg suapkan ayg ."

A : Si isteri gembira mendengarnya ( tersenyum melihat gelagat suaminya )

B : " Sedapnya ayg masak tuk abg hari ni...hehehehe...tapi tiap2 hari ayg msk ttp abg mkn sebab memang sedap air tgn isteri abg ni..abg nak juga masakkn untuk ayg "..

A : Si isteri jadi sayu , "abg masakkan masa ayg sakit je ye"..

B : " Kenapa syg ?? ...

A : " Sebab , ayg nk tengok abg makan puas2 masakan ayg , sebelum ayg tidak mampu lg buat macam ini lagi .."

B : Si suami tunduk memandang wajah sayu si isteri penuh kasih syg yang tidak terhingga .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...