Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

♥♥ Nuffnang ♥♥

♥♥ Suka Blog Ni??? ♥♥

Share |
Saturday, November 27, 2010

aQ n Kembar...

Bengang nya td bile topup rm10 tapi dpt rm5 je...bkn aQ je kena , kembar aQ pn...hehe... Padahal Kembar n aQ duk jauh2 tp perkara ni berlaku pada msa yg sama . Nasib kami pun sama ar kiranya . Walaubgaimanapun dpt gak lg topup Rm5 .. Bard oh bard ... Kami memang dari dulu macam ni , kalau sorg sakit kt sna , dkt cni pn sakit gak .. So masing2 kena jaga kesihatan n berhati2 . Serasi n akan kekal selamanya macam ni . Tp kembar aQ yang paling gilo2 . Kami tak dpt dipisahkan pun . aQ syg dye , dye syg aQ . Tggu akak blk Mersing ye ... nak ronda2 laut n tibai Ikan bakar fresh2 nya . hahahaha ....
Pe2 je yg kami lakukan tetap perkara yg sama walau perkara 2 msg2 xberitahu . Sejak tok wan xde kami makin kenal kasih syg yg kuat dalam diri ni . Jarak mcm mn pn tetap kami akan terasa antara 1 sama lain . Kembar dalam diri n dalam jiwa . Dye aQ pggl BOY n dye pggl aQ GURL coz dr kecil ibu duk pggl GURL2 .. hahahaha.. Untung de 2 ibu n abah .. Kami adik-beradik SUSUAN . Selalu pggl kembar je , sbb ikatan batin kami kuat sgt2 . xleh de yg xkena , msg2 akan gelabah . Kalau tgk kami keluar sama mesti kata awek n pakwe tp akikatnya tak . Tak boleh kahwin pn kami ni , dye leh jadi wali pd aQ . Kami mesra n syg antara 1 sama lain . E2 mmg xdinafikan . Dye gak pembuli , pendengar yg setia , pnasihat peribadi , pembakar semangat , pemberi sokongan n bnyk lg...tak putus2 bg nasihat . Topup pn leh dpt free , duit raya jgn ckp pkai bank in je...he3.. Dpn ibu n abah pn kami leh bgurau kasar , tepuk tampar dan aQ gak yg selalu kalah . Mn tak nya....dye besoooooo , aQ kecil cili padi kadang2 berapi . 

Tang mana mn ar kami sama , yang pasti perasaan batin kami sama dari dulu smpai sekarang . Aura2 .....huhu ... dye n aQ plg xsuka kalau msg2 simpan rahsia . Salah sorg akan korek2 rahsia smpai dapat n kongsi bersama2 . Kalau aQ sedih , dye penghiburnya . Dye plak xpnah nmpk sedih , nk happy je . Jika de pendam pe2 pn dye akan dpt rasa kan . Dye pn suka sgt buat kejutan . Tiba2 je nnty dye de je dpn mata dgn hadiah kt tgn . he3... 

Kami jarang ambil pic Bdua , ntah ye ... cm de 3 je pic kami bdua . e2 pn kat dye . hu3...kna tggu mggu dpn .....kepulangan gurl2 ke Mersing . Rindu semua . 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...